Trevlans

Ja de har ju varit två par trevliga dagar det här ju.
Nu är jag, Emelie och Carro inskrivna på körskola. Så nu ska det tas tag i =P
Sen blev det en smarrig fika. Och på kvällen bar det av med till Trelleborg med Johanna, trevligt trevligt :)
Idag blev det stan med Anton och Taajglo, och viilket flyt jag har haft med de jäklans regnet, slutade regna när jag gick hemifrån och börja regna när jag kom hem. Ikväll fortsätter trevligheterna och det blir partaj :) lär väll regna då bara för det hehe. Det är precis sånt väder man iinte vill ha när man ska ut, illa.

För tillfället är det fan vad tråkiga och konstiga tjejkläder det finns. Killkläder finns det dock huur mycket snyggt av som helst. Knappt lönt att ens titta efter kläder känns det som, det ända som man kan hitta är linnen och trosor, men det kan man ju inte leva på hela livet. Det är illa och det är diskriminering, eller bara ett tecken på att jag borde föds till kille? Anton fick shoppat, Taajglo fick shoppat och jag fick då inte shoppat . De lilla jag skulle ha fanns inte och kom precis på att jag skulle köpt ett paraflax. Men jag anar ganska starkt att jag kommer överleva iallafall.

För det andra jag hur man får en ögonfrans i munnen? Har man lixom sträckt ut tungan och juust då har en ögonfrans ramlat av'?

Tjingeling :)

image118
En galen och sjukt minnesvärd kväll ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst har det varit trevligt... jag börjar få tillbaka min livsglädje snart känner jag =) Mycket trevligt! Vad det gäller klädbristen håller jag med. Det finns verkligen inte mycket att hänga i julgranen för tillfället... får väl se fram emot juletid ;P puss

2007-09-29 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback