Regnig måndag

Johopp today är det då en regnig måndag. Den har väll vatt lite sisådär, mitt paraply gick sönder, jag gick av på fel hållplats och jag har vatt allmänt knas i huvudet.
Helgen har iallafall varit trevlig :),  började fredagen med mat och lite förfest med de andra hemma hos Filipp, en sån lägenhet hade jag med velat ha, betald ! I lördags var det jobb och sen titta på fotbollen hemma hos Tegle med Anton, jag var nog dock inte lika intresserad som dessa två pågar och roade mig lika mycket med att kladda och kolla på datorn som att titta på Tv:n. Igår var det till och med fint väder ute så jag och Antevante glassa på balkongen och var ute och "spela" fotboll och basket om vartannat. Och på kvällen blev det dendär fikan med Liigan som det har varit tal om ett tag hehe, och det va så trevligt så :) det ända som jag saknar på riktigt från Universitesbajsholmen !

Nu är det usch, bara en kvart kvar tills jag har tvingat mig själv till att börja plugga på matten.
Och imorrn har jag tvingat mig själv till att jag måste städa på mitt rum.
Jag börjar fundera på om det är en hälsorisk att tvinga sig till något som detta, ska fundera ett tag till så får vi se vad jag kommer fram till. Jag hoppas på än det ena än det andra !

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback