Måndag

Jag kan säga att det är helt ok att gå i skolan så som jag gör nu, hade nog inte ens velat byta det till att inte gå där. Och jag känner att det är en jädrans tur att jag har det  att göra. Men de e fanken iiinte okey med läxorna och proven hit och dit, nä blö. Fattar inte ens vad jag ska ha för nytta av det som man förväntas lära sig haha, aja jag får väll
vänta och se när denna kunskap ska kunna behövas.


Helgen har känts ovanligt lång, antagligen efter som det inte var någon kemi i fredags. Så det har hunnits med både det ena och det andra, filmtittande, stan, tatt de lugnt, utgång, fika, jag har varit nostalgisk och varit i  Pildammarna och matat fåglarna, sjukt längesen jag var där. De e konstigt så annorlunda saker ser ut jämfört med hur man såg det när man var liten. Dock så fräste dedär svart och vita gässen preciiis lika mycket som dom alltid har gjort, det är tacken  för att de får torrt och halvskabbigt bröd.
Till skillnad från helgen så har den här dagen gått undan, så kan det gå när man ska fixa med presenter till folk som fyller år hit och dit ;P

Det roligaste med vädret denna årstiden nu är att folk har på sig så himla olika kläder på sig, vissa kommer
i sandaler och andra kommer i riktiga vinter stövlar, någon går omkring i linne medan någon annan liten filur går omkring med både jacka, halsduk och mössa. Ja de e ju tur att vädret kan roa en på något litet sätt.

image112
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback