Kan det vara smarrit?

image115Haha i onsdags när jag jobbade och brummade förbi "kaviar avdelningen" i godan ro fick jag
se något som verkade så jävla överäckligt. Finns tydligen en ny kavias smak "kaviar-banan",
kan det verkligen locka någon, tycker att det låter som en riktigt konstig kombinationen!




Idag undrar jag om största delen av malmös befolkning tänkte " Jaaa, idag ska jag till stan och dra i
saker och trängas med alla andra". Jag tyckte iallafall att det var smockat med folk både här och där.
På Gustav var det ett äckligt hav med folk som delade ut en massa gula lappar, ingen aning om vad det
handlade om för jag stängde snällt öronen och orkade inte lyssna på skitet. Varför inte bara lägga alla dessa
satans grajjer och lappar på ett ställe istället för att göra folk smått irriterade genom att trycka upp papperna
i huvudet på folk. Alla går ju nästan ändå och slänger det i närmsta papperskorg eller något.

Aooja, jag fick iallafall fixat det som jag skulle, så det var ju bra :)
Affären "blabla":s sån där graj man drar kortet i när man ska betala måste ha något stort emot mig eller mitt kort, det funkar aaldrig när jag ska betala där. Haha, kan inte säga vilken affär för en viss fjönt kommer ganska snabbt att kunna räkna ut vad han ska få i en av sina presenter då ;P

Tur att min käre farmor har fyllt år, och att det imorgon blir "utgång" på än sålänge hemlig restaurang, för jag e satans sugen på att gå ut och äta. Så det är ju ett trevligt sammanträffande. 

Trevlig helg gott folker 
Tjingeliing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback