Halv timme kvar

Yes här sitter jag, en och en halv timmes jobb kvar och jag e suuupertrött i mina ben.
Fanken vad mycket skönare det är att jobba nu än i sommras. Nu e de lixom en dag sen dröjer det
några dagar tills nästa gång, i sommras var det "jippy fem dagar jobb och sen en ledig dag".
Jag undrar hur det kommer gå för mig den dagen jag börjar jobba på riktigt haha?!

Haha imorrn ska jag, Emelie och Carro till körskolan och fråga lite. Kan ju hoppas att det blir som ett
första steg att ta tag i det. För just nu känner jag då ingen glädje till det. Haha och jag som heeela tiden
har sagt att jag ska ta tag i det till hösten, vi får väll allt se de?

Oj, hela fem minuter på rasten kvar, dethär känns som den länsta rasten på läge. Aja..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback