Ganska mycket

Jag är ganska mycket uttråkad. Har gått omkring, eller ja suttit vid datorn och legat i sängen och kollat på tv med en lite lätt otrevlig och irriterande huvudverk hela jäkla dagen. 
Meen iallafall, nu är huvudvärken borta och vetefan vad jag ska göra, det jag brukar göra vid denna tiden har jag lixom gjort hela jäkla dagen. Ganska uttjatat om jag får säga det själv.

Igårkväll var det ju trevlans iallafall =) , men fanken så varmt. Var inte människorna blöta av svett så var de iallafall klibbiga av det, inklusive mig själv. Myys till tusen, eller nått.
Så jaa eftersom det har varit ett par trevliga dagar får jag väll ta mig i kragen och leva och vänta ut denna tråkiga dag. Har jag klarat en hel dag ska jag väll kunna klara nån timme till innan nannedags och hoppas på en roligare dag imorrn.

Föresten så skulle det vara toppenkanon om Pippis sånna dära "aldrig bli vuxen" piller funkade. Om jag tänker framåt nu så känns det som att det bara är en jävla massa beslut man ska ta, vetefan vad allt är men.
Beslut känns bara äckligt, och jag har inte en aning om någonting.

Näe om man kanske skulle gå och spela lite Mariocart i alla sin ensamhet. Sveket från min motspelare sviider ;) Är man kung på kvällen får man vara kung på dagen!

Tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Du skall alltid hålla på och hååååna och förudmjuka mig...

Postat av: Ah du, jag heter Marcoooos

Men Änti-boy, är inte syftet med din hela existens att få håna och förudmjuka dig?

2007-09-29 @ 23:45:48
URL: http://urbanized.blogg.se
Postat av: Äääntån

Nej, syftet med min existens är att "sprida glädje och fred till människor"! Samt pussa Flin då och då. Och ropa olé. Och vissla på "ack min käre August"...

2007-09-30 @ 00:03:24
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback