Trevlans

Ja, jag måste nog säga att igår var det bästa, trevligaste och roligaste dagen på ett tag :)
Började dagen med tripp till Lund med Carro & Pära, blev lite shopping och sånt där trevligt. Tro det eller
ej, men jag hittade mig en trevlig tröja bland alla tråkiga och konstiga kläder. När vi va klara på Nova blev
det skrattandes lite häng och fläng både hit och dit. Och plötsligt blev det bestämt att vi skulle bowla.
Så de blev bara hem om en kort sväng och sen mötte vi upp Sara, Macke, Anton och Tegle.

Sen knatade jag och Anton hem till Tha Hållös place. Förstår inte varför skolböcker ska vara så satans
jävla tunga, de borde göra någon lättare variant så att man kan bära dem i sin väska längre än typ fem
minuter utan att känna att axeln domnar och att man skulle behöva massage i minst ett dyng efteråt.
Natten va väll inte lika trevlig haha, jag va skit sur för att jag inte kunde somna. Så ickesaniske blev de många
timmars sömn inatt, därför sitter jag nu här lagom trött i ögonen.

Idag har det med varit en rätt trevlig dag. Om man stoort räknar bort nått av det värsta jag har varit med om.
Haha, jag var hos tandhygenisten. Blä säger jag bara. Ont, blod och sjukt obehagligt sammanfattar det besöket väldigt bra.
image119

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ah du, jag heter Marcoooos

Fotograf: Marcus Tegle

Postat av: Äääntån

Att du var skitsur över att inte kunna sova märkte jag med all tydlighet, var ju liv i luckan och svordomar hela natten ;)

2007-10-12 @ 10:29:51
URL: http://euforia.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha exakt den banan bowlade jag på i lördags =D

2007-10-12 @ 18:58:31
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback