Tisendagen

Jao, idag är det ju då en tisendagen, eller mer kallat tisdag.
Mina tisendagar innebär matte ock kemi på förmiddan. På kemin har och har vi haft vikarie ganska länge nu, otrevligt,  visst han e säkert jätte snäll, och han e glad, meeen jag gillar inte han aalls i detta sammanhanget. Eftersom jag fattar typ noll för tillfället på de lektionerna blir det inte bättre av att han bryter hit och dit och byter ut ord till både det ena och det andra. Min hjärna måste alltså gå på fullgång. Först tänka över vad han egentligen har sagt, omvandla det till bättre meningar och ord och seen försöka förstå vad som menas med detta otroligt otrevliga påfund. Så med största sannolikhet kommer provet om två veckor gå ganska mycket åt helvete. Tänk att man kan sakna en lärare. Krya på dig!

Snart kommer säkert någon filur gå och tro att jag e en trevlig liten lesbisk tjej som går och spanar dagarna i ända. Det enda jag går och kollar på nu är typ tjejer och deras hår. Ena dagen vill jag bombsäkert ha brunare hår, andra dagen vill ja ha ljusare. Vilket kan tyckas ganska irriterande. Aja, om någon dag får vi väll se vad det har blitt haha.

Idag är vår kära diskmaskin tydligen sönder, eller jag antar det efter en lapp på köksbordet där det står "SÄTT INTE IN NÅGOT I DISKMASKINEN, DISKA FÖRHAND". Detta innebär att det finns en ganska stor risk för bråk om vem ska diska av mig och min kära syster today. Men det kan ju tyckas trevligt med ett "spännande moment" så här i vardagen.
Åhh, idag känner jag bara för att vara hemma, men icke.

Näe om man skulle ta och göra nått vettigare, typ som att torka håret, börjar bli en aning blött på skrivbordet här nu, illa.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback