Söndag

Om tre dagar är det två månader till julafton, haha ja vad ska man säga om det? Kanske dags att börja skriva önskelista? Näe, än så länge hoppar jag nog över det.

Jag tror ärligt talat att klädesbranchen för tjejer håller på att strejka och att all kraft läggs på killkläder. Det finns inte ett skit tjejväg att köpa, iallafall inget som jag vill ha.
Men nä, jag ska väll inte säga för mycket. Helt plötsligt kommer det väll finnas hundra saker som jag vill ha.
Men jag överlever, det börjar dock bli kallt om fötterna. Fast jag hittade iof ett par skor, meeen jag gick i dem en dag sen hade jag så satans ont i "leden till stortån" så dem kan jag inte ha på ett tag. Men jag tycker att det är så kul att betala ett par skor som jag inte kan använda, så de gör inget. Ska bli intressant när farbror doktor har tagit sig en titt på tån och säger vad det är. Fast, det är nog till att hoppas på för mycket, lär väll bara få en ny tid någon annanstans. Men nu ska vi inte vara sånna :)

image127Tänk att ännu en helg har gått. Och jag har krängt i mig en maassa skit. Trevligt, men jag får nog försöka inskaffa mig en regel att iallafall bli liite nyttigare. Fast samtidigt inbillar jag mig hela tiden att mammas nyttiga (ibland övernyttiga) mat jämnar ut allt skit.
Jämfört med "vardagen i veckan" som gick supermega fort, har helgen gått otroligt lagom snabbt och varit allmänt lagom. Dock missades ett urart som jag fortfarande sörjer lite haha ;) Men äventyr planeras, och det är skooj!


Jag glömmer jämt och väldigt ständigt att jag äger en kamera. Så för att bättra på minnet idag fick det bli några bilder, ett par  vääldigt seriösa bilder.
Näe nu ska jag skynda mig i säng för jag vill inte lägga mig sist.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja attans du, det var en riktig jävla urart du gick miste om =D ;(!
Vilken trevlig bakgrund du ligger inne med... :-o hur har du lyckats med det? specialknep eller? PUSS=)

Postat av: tess

mmm men va ska man göra thats life...Hoppas målen kommer nån dag!

2007-10-23 @ 23:12:37
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback