Såå äääre

  • Nu har jag blivit mörkare & brunhårigare, trevligt trevligt.
  • Håret är sådär härligt som de bara kan vara när man är nyklippt.
  • Idag e de kanelbullens dag - jag har inte ätit en kanelbulle, men dock en vaniljmunk (från en skabbig och trång affär där bananerna var äckelpäkliga och vindruvorna dyrare än på Carros ica)
  • Det är oktober (sjukt) och jag frös satan där ute ikväll.
  • Carro och Emelie: Vi måste hitta på nått vi ska göra när vi har klarat vår utmaning!
  • Igår lyfte jag sammanlagt 6 ton och 329 kg på jobb. Vilket är typ 115 gånger min egen vikt. Knas.
  • Jag har fått för mig att jag ska börja simma. Iaf fick jag för mig det ikväll, vad som tycks imorgon kan jag inte då inte stå för. Nästa fråga är då vart man ska orka ta sig och simma?
  • Jag vill titt som tätt, under den senaste tiden mer tätt, ha en ny mobil. "mellanslags tangenten" är jädrans trög, så tittat man inte på de man skriver i sms:en upptäcker man lagom på slutet att alla ord sitter ihop - omysigt.
  •  Än en gång har jag fått en ögonfrans i munnen, hur då kan man undra.
  • Vår diskmaskin är lagad. Men innan dess hann jag oturligt nog förlora när vi drog lott om vem som skulle diska. Så det roade jag mig med efter middagen.
  • Jag måste börja dricka/äta mer, mest dricka antar jag , blir galen på den jävla huvudvärken. Det tråkigaste med att dricka mer är att jag kommer att vara en sann vän med toaletter både här och där. Vilket det dock säkert är värt.
  • Jag måste köpa nya fiskar, annars kommer de kännas jäklans onödigt att jag städade den runda lilla världen.
  • Imorgon kan det väntas en trevlans dag.
  • En kanelbulle har nu under tiden hämtats ur frysen, värmts i micron och ätits upp.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej Linis!!! Jag håller med....vi måste planera ut något mycket skojigt så att vi kan ha något att längta efter och på så vis få motivation! En liten roadtrip någonstans kanske ;) =) Simma är najs... behöver du sälle så är jag på. pöss

2007-10-04 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback