Lov

Loovtajm, tror dock inte det kommer kännas speciellt hehe, men men nu är det lov så vi får se vad
det har att bjuda på =)
Idag är det världens höst, rusk, regn och mörker dag. Det var då inte det enklaste att gå upp från en
varm säng med en viss Anton i. Det värsta med att vakna till sånt väder är om man vet att man
måste ut i skitet, det är hårt och illa illa !

Känns lite konstigt att om redan två månader är julen typ över. Var på Vellingeblomman igår, och tjo där va tomtebyn redan i gång för full halls, samtidigt som de var hallowen grajs, som det kan vaa.

Klockan är typ fyra och det börjar redan bli mörkt. Vet inte vad jag tycker? Bäst med mörkt på morgonen eller på kvällen? Jag får väll vara glad att jag inte har någon som helst möjlighet att kunna ändra på det vad jag än tycker. Känns skönt faktiskt.
Men sen är det på väg mot ny vår igen. Kan kanske bli en ganska händelserik vår =) !
Och tjo, sen går man och fyller 20, det är galet om något. Hade känt mig mer hemma om jag skulle fylla 16.

Åh, jag kollade på studentbilder innan,vadå att man vill vara tillbaka till den dagen igen. Lycka på det!

image132

Tjingeling
-
Jag har nu kommit fram till att det e då bättre när det är mörkt på morgonen. Detta är ju värdelöst haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah, vilken härlig bild! Den har jag inte sett!!!! Jag gillar våra ansiktsuttryck! Haha, alla har liksom vars en karaktär =D

Postat av: Caroline

jaaaaaa, det var lycka det! om du skulle komma på ett sätt att ta sig tillbaka på så bangar jag inte ! ;)

2007-10-30 @ 09:53:58
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback