laSnabbis

Denna dagen har gått galet snabbt. Konstigt för den borde då har gått världens segaste.
Men det är bara till att tacka och ta emot.
Jag är sjukligt trött, sugen på en dusch och vill sova. Blir dock svårt att sova innan mamma och
Sandra har lämnat tillbaka min säng som de var tvungna att ligga  i för att titta på nått program
som de absolut inte fick missa.

Jag har nu tre nya liv på mitt rum. Fiskarna Stefan, Steken och Lotta. Kan ju alltid hoppas på
att de lever lite längre än de andra krabaterna som levt där innan dem. Anton säger att jag inte
matar dem, men det gör jag då visst!
Rekord livslängden är ynglet som blev typ ett år, men som gick en hemsk död till mötes - uppätning.

Näe nu ska jag faktiskt gå och duscha och sen kräva tillbaka min säng.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha du och dina fiskar =D jag tycker inte det är så konstigt att dina fiskar dog...Jag kan fortfarande se framför mig ...din fest , när Anton bokstavligt talat klappade din käre fisk med ölklibbiga händer.Haha!! eller så borde du kanske skaffa en pump? ;) Lycka til iaf :D

2007-10-17 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback