Hipp hipp hurra, lov och drömmar

image120Idag fyller kära Affebaffe år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS :)
Tycker du är värd en solig födelsedag och inte en sån här  skitdagsväder. Men i vilket fall som helst: Hipp hipp HURRAAAAAA och hoppas du får en kanon dag =D !

Haha, om två veckor har jag lov. Att jag skulle få uppleva ett lov till trodde jag då inte. Visste inte ens att lov var uppfunnet på komvux.

Inatt har jag drömt jätteskumma drömmar, gjorde de för någon natts sedan med. Tycker att det borde finnas en maskin som spelade in alla en trevliga och mindre trevliga drömmar åt en. Tänk vilket utbud av filmer man skulle kunna ha, och chansen att man råkade sätta på en film som man redan har sett skulle vara minimal, kanon!

Tjingeling


 

Kommentarer
Postat av: SuperSara

Tackar för en trevlig dag Affe :) Hoppas att du har hittat dig ett par snygga skor nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback