Ett inlägg bara för att!

Tjo ja, nu är det mörkt ute.
Trevlans fika idag med Carro, Pära och Sara =)

Idag har jag nog suttit i den längsta "nummerlapps kön" i mitt liv. Kom dit och fick nummer 189. Och de var på nummer 161. Otrevligt värre. Så där satt jag snällt på en stol och suckade med jämna mellanrum. Meeen tro inte att jag fick gjort vad jag skulle, näädå, de stängde åtta nummer innan mitt nummer.
Så där satt jag en och en halv timme i onödan. Inte nog med det så måste jag alltså ta mig dit en gång till denna veckan,usch.

Imorrn ska jag jobba. Känns både usch usch och usch. Men ändå bra bra och bra. Lite halvskum känsla. 
Men alltid är det någon del som blir nöjd.
Men ja, nu sitter jag iallafall här och tycker att det är ganska drygt att imorgon behöva gå upp tidigt för att åka och jubba när jag skulle kunna göra något roligare. Men de blir väll till att gå in i "dvala tillstånd" inte titta på klockan och när dagen är slut får jag min belöning, mys med fjänt!

Om jag fick välja hur mitt liv skulle vara så skulle det lätt vara så som det är nu (dock minus när man behöver plugga till nått man inte fattar ett skit av). Tänk att bara gå runt och chilla lite hit och dit, träffa dem man ville träffa, hoppa in och jobba lite då och då när man kände att man ändå kunde tänka sig att göra det bara för att göra det(skulle dock ha bytat ut mitt jobb nu till nått som iallafall var lite roligare i längden roligare haha).
De e illa, jag kan inte tänka mig att jag ska ha ett "arbetarliv" typ den största delen av mitt liv framöver. Man borde iallafall kunna göra sitt schema exakt som man ville det. Eller åtminståne vara ledig varannan vecka. Arbetet borde också bjuda på två solsemestrar om året!
Men som det var i sommras när jag jobbade och folk dystert kom tillbaka från sin typ 3-5 veckors semester och sa "ja då var det ett år till nästa semester". Det låter himlans tråkigt och hemskt.  Så vill jag då inte ha det, men vilket det väll lär bli.

Kom föresten på att dagens "sitta i nummerlappskö" inte alls det är den längsta i mitt liv. Det var ju när jag satt och väntade på "beskedet körtelfeber".

Haha detta inlägget är helt värdelöst. Men nu får det vara det.
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: My

Jag förstår inte hur du ändå kunde låta så "lugn" när du skrev det med nummerlapparna, jag blev sjukt irriterad bara jag läste det :P! Hoppas du kommer fram nästa gång ;).

Postat av: My

Dela förresten ut punktSE till en viss pers/s/on (:P) igår, "1an" you know ;P. Han hade fan skaffat sig en ny stil alltså, riktigt snobbig ;)! Haha, tänkte det var kul o höra bara :). Ha det bra Lina :) Kram /My

2007-10-24 @ 22:39:15
URL: http://myengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback