Söndag

Helgen har varit trevlans trevlans :) och today är det söööndaaag. Det var längesen jag kände av att det faktiskt var söndag. Men idag känns det verkligen på något sätt som att det är det. En väldans mörk, regnig och blåsig sådan dessutom. Jag höll halvt om halvt på att förfrysa min ena hand när det var tillbakalämning av filmer som gällde...det var satans kallt om den iaf!

Veckan som kommer ser jag då inte fram emot sådär övermycket faktiskt. Haha antagligen därför det känns att det är söndag. Måste börja plugga en hel del, det suger en aning mycket, spec att veta att jag även nästa vecka måste fortsätta pluggandet, det suger ännu mer. Men mest av allt suger de att man kunde tatt en treeeevlig och en soooolig restresa annars.  
Utöver det måste jag fortsätta med en viss sak som jag mer och mer tröttnar på och vill bli klar med så att man har det ur världen! Men antagligen kommer denna vecka rusa på percis som de andra senaste veckorna har gjort. POFF kommer det att vara helg igen, och även den kan bli trevlig !

Jag tycker att det är lite haalvt ångest att tiden sen i somras har gått så satans himla fort. Jag har typ.. hum tre veckor tror jag det är, kvar tills jag har läst klart kemin och matten. Tro det eller ej, men jag hoppas verkligen att tiden fram till sommaren inte går alls lika snabbt. Då måste man uuusch jobba igen, och sen måste man komma på nått vettigt att göra, orka det? Jag vill fortfarande vinna en jävla massa pengar, jag vill fortfarande komma på nått att göra. De som jag förutom design och sånt där grajs kom på att jag kanske kunde tänka mig att bli, sket sig ganska snabbt när min käre far sa att man skulle gå polisutbildning och sen vara inom den branschen lääänge innan man kunde bli det. Nu kan jag fanken inte ens komma på vad "yrket" hette haha. Men men, så gärna hade jag nog ändå inte velat bli det, och så mycket tid hade jag med stor sannolikhet inte orkat lägga på det. Fast ja, man ska ju aldrig säga aldrig.

Nu börjar jag bli hungrig. Så hungrig som jag var igår lite då och då under dagen vet jag föresten inte när jag var senast. Näe nu ska jag gå och äta rester av fääätaost och oliver!



  
Lite bilder föresten, inte de vackraste, men de e kul iaf :) ! Min röv ser dock enorm ut haha!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Thanks Lina!Det blir lätt inflyttningsbjudning när jag är finish! Haha nädu, inte de vackraste bilderna ;)haha. Du det kommer gå lysande för din del också...med...ja... allt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback