Pepparkaka

image143Pepparkakor och mjölk är gott.
På tal om pepparkakor så börjar de
närma sig dedär pepparkaksbaket Anton ;)

- Jag skriver H på mina grisar
-  . . . .Åh varför skriver du H på dom?
- Därför att den heter Hå å å, Hållger.
- Jasså!
- Varför skriver du S på dina fula getabockar?
- Jo, för den heter su su, Siiigurd!

Näe nu måste jag sluta med uppskjutandet  av dendära äckliga jävla kemin. Allt som görs istället för det blir ändå bara onödigt eftersom att det egentligen inte behövs, som detta inlägget haha. Men jag ska bara hitta en bild på en pepparkaka med, så här skulle jag kunna hålla på i evigheter och komma på saker att göra istället. Jag hoppas starkt på att jag kommer sätta mig med böckerna, få black out, glömma tiden och POFF kommer mamma hem så vi kan åka till IKEA. Min käre mooder har fått dille på julklappar, vet inte hur många gånger hon frågade mig igår vad jag önskade mig. Och tro det eller ej, men jag vetefan vad jag önskar mig faktiskt. Så mamma tyckte vi skulle åka till IKEA för att få iiinsperation och kolla på ett skåp till Sandra. Så så e de med de!

Tjiiingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Inlägg två dar i rad? Lina är på G...

Postat av: Emelie

Tjihoooo =) TACK! SÅ skönt. Hur har det gått för Anton föresten? OCH hur gick HALKAN?? PUSS

2007-11-27 @ 18:46:21
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback