Onsdag

Prosit ja, här sitter jag och snooorar. Men så kan det ju vara.
Var hos läkaren idag igen med mitt "onda under foten vid stortån". Eftersom medicinen inte hjälpte och eftersom en vi känner hade haft samma "onda" och hon berättat att hon hade fått operera var jag ganska inställd på att få en ny tid för en smaaskig operation. Haha men iiicke, efter röntgen och snack hit och dit sa läkeran "jag kan inte se någon skellettskada, köp ett inlägg till skon med pelott". Jaha, och vad är ett inlägg med pelott tänkte jag. Men de inhandlades, lades i skon, provades, och tjo ja vad det faktiskt kändes bättre. Så var det med den historian. 
Nu återstår bara att jag ska börja träna igen när jag inet har nått att skylla på haha.

Om tre dagar är det en månad till julafton, konstigt. Men snart kommer alla ljus,bak och tittande på sunes jul och det är myyys !

Onsdag idag, torsdag imorrn, fredag i övermorgon och tjo då var det helg igen, kan säkerligen blir en mycket trevlans fredag så de ska bli naajs :)!

Näe tjingeling på er!

Håååkan, vaarför har du blivit så låång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback