Helg

Haha, gårdagen var så satans lång. Och det var satan inte ett trevlans väder.
Och som Emelie sa säkert 20 gånger "asså faaatta det snöööar". Snöade gjorde det, blött blev det!
Var en muchu trevlans kväll hemma hos Jakob igår :) dock är det alltid så jävla mycket roligare där man startar än vad det blir när man drar ut. Så utgången blev det inte mycket av, vi ersatte den snällt med lite mat. Meen nu väntas det ju hemmafest haha ;)

Idag har jag mest har gått runt och varit hungrig, gäspat, ätit och varit ute på "traditions runda" med mamma, mormor & Sandra :) Så kan det vara.

Min halsoooont är typ helt borta nu, det tackar och bugar då jag för. 

      

Näe nu ska jag gå och fortsätta min slappe kväll :) 
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Jag tycker du Lina ska ordna en sjukt stor hemmafest snart hemma hos dig. Alla som håller med räcker upp en hand!

Postat av: Lina

Tsss, vem e de som ska ha fest? inte jag iaf ;)

2007-11-11 @ 10:56:55
Postat av: Emelie

Jag räcker upp en hand på att du Anton ska ha hemmafest snart...och att jag är bjuden förstås! =)Tack för en trevlig kväll (mer av detta tycker jag), heta bilder där ja! ;)=)

2007-11-11 @ 15:11:57
URL: http://endagsomdenna.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha!! Mm jag knyckte den... :)Trevlig bild tycker jag. Du får gärna maila de andra bilderna till mig =)...jag har feta problem med msn nämligen. ;(

2007-11-11 @ 18:44:24
URL: http://endagsomdenna.blogg.se
Postat av: Emelie

blev det några julklappar föresten??? ;)

2007-11-11 @ 18:45:04
URL: http://endagsomdenna.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha jasså det gjorde du, är det de bilderna jag tänker på så är de då inte särskilt granna =D, vem hittade du de hos då? ;P Haha vad surt med vinterjackan men kul att du hittade en iaf ;) =) Vart fann du den? Haha jag känner att jag dominerar här ganska så jättemycket =)... Kanske kan vi lyckas klämma in en fika med hela gänget denna veckan? Jag är sjukt sugen på en fika iaf. =) OCH visst ja...hur går det med teorin;);)? Torsdag it is, right? :-o Ser fram emot de andra bilderna. Nu är det snart andra avenyn! 8-) hahah PUSSS

2007-11-11 @ 19:56:59
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback