Åter igen haha

Vilken svordom använder du mest? Hum fan, eller "fan jävla skit"
Äger du en iPod? Nope, min käre mp3 hänger konstigt nog foortfarande med!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jadu, DET är ju lite olika, men den värsta tiden är 06.00, men imorrn får jag lite sovmorgon :)
Använder du flip-floppar? På sommaren
Vilken mataffär handlar du i ? Haha, de inte ofta jag handlar. Men de gångerna jag typ handlar något så är det Konsum vid Anton.
Vilken var den senaste filmen du hyrde? "Rosa the movie"
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? En hel barnfamilj? Vilken hel barnfamilj skulle det vara ?  De får nog bli en kompis.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle anställa en trollkarl som kunde trolla så att jag skulle haft minst 50 tusen i månaden resten av mitt liv.
Har någon någonsin kallat dig lat? Jadå, min käre mooooder
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä den medicinen har jag allt missat.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En bränd cd med allt möjligt bra på.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Ja. Vad det är tycker jag allt skulle vara lite korkat att berätta.

Vad ska du göra nu? Fortsätta svara lite frågor, vet inte varför men jag tycker de e kul faktisk haha :)
 Använder du huvtröjor? Har ingen bra eller snygg. Och jag tror ärligt talat att klädesindustrin har slutat tillverka snygga huvtröjor för tjejer. Möjligtvis finns det ett fåtal snygga, men jag har inte haft turen att hitta dem. Men jag letar för dem är myys.
Kan du vissla? Ibland. När jag lyckas brukar mamma ganska ofta skratta. Undra varför?
Vem var den senaste som ringde ? Farmor
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Helt klart berg & dalbana!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Antagligen
Vilket riktnummer befinner du dig i? 040
Tittade du på tecknat när du var liten? Jao, händer då och då nu med
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, men mest kan jag nog till "Fucking Åmål" haha
Vart vill du? Gotland. Får bli ett sommarprojekt :)

När flög du senast?  Några månader sedan
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Ja.
Diskar du din egen disk? Nä, diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? Ja
Vad vill du helst ha av pircing och tatuering?  Tatuering
Kan du kasta macka? Lyckas ibland
Vad har du för väder? Tycker att det ser vääldigt mörkt ut utanför. Säkerligen kallt med.
Har du en blogg? Ja, jag tycker allt att det verkar som det.
Gillar du att flyga? Jag har inget emot det, men de e inget jag längtar eller fantiserar om.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det har jag aldrig riktigt kommit fram till, men jag känner att det skulle kunna vara bra att veta. Ibland får jag ont i huvudet för jag sover för lite, ibland för att jag sover för mycket. Inte lätt haha.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Tjugo !!?

Vad vill du ha mer av? Spridning och mer folk i min närhet. Sen finns de ju säkerligen minst 100 andra saker jag skulle kunna komma på haha. Men man ska väll då inte klaga ;)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, kanske för att jag e rätt dålig på det
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud
Vad var det senaste du åt? "Frasse" puffar

Saknar du något i ditt liv? Ja.
Varifrån är Karl från Smögen? Smögen.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inte mycket. Gräver nog mest ner mig och tycker att det mesta är skit.
Skulle du vilja hoppa fällskärm? Ingen omöjlighet
Tycker du om att krama folk? Jadå det är inte helt fel det inte
Äger du en digitalkamera? Ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland ja!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Haha, säkert en hel del.
Tycker du att du är attraktiv? Man har sina dagar och man har inte sina dagar
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta? Hum, Simon kanske. Eller Anton, och det är inte för att just Anton heter Anton haha.
När badade du i en pool senast? I augusti nån gång på Kreta.
Hur många barn vill du ha? 2
Kan du alla orden i nationalsången? Hum hehe, nä. Kanske en sak man borde kunna ja
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vet inte, men ja hum.. jo kanske. Eller ja jag väljer att tro på det bara "för att".
Vad har du i din väska? Massa skit, oftast tyngs den av en massa böcker som väger 100 ton
Vad lyssnar du på nu? Sandra som skriker "Hoookon Hoookon"

Näeee, Tjingeling på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback