ÅH

ÅH, jag brukar inte direkt ha någon riktig ångest över prov och sånt där, meen jag känner ta mig fan en liten jävla "ångest" tendens inför blö nationella och riksprov nästa vecka. Orka att ens döpa det till något så seriöst. Haha och inte känns de då bättre för att jag knappt har börjat plugga än, inte heller känns de bättre av att de har ringt och frågat om jag kan jobba och att jag vet att de kommer ringa fler dagar.

Men I need to plugga! haha och om jag inte klarar de kurserna denna gången heller kommer de kännas sådär halvkul. Inte heller längtar jag direkt efter att sätta på mig mitt kära fleesunderställ, mina jubbar byxor, min rätt förstora väst, som på mig mer ser ut som en klänning, mina dubbla strumpor och mina porriga stålhetta skor ( jag e ganska glad att de inte har någon helspegel någonstans, är inte helt säker på att jag skulle bli så nöjd med vad jag såg ), meeen samtidigt skulle jag behöva lite peeengar. Isch, jag gillar inte att ha ett extrajobb där dom ringer typ dan innan och frågar om man kan. De e illa!

Men nä nu får det vara slutklagat ! Snart e veckan slut, sen helg sen ska jag klara en vecka till. Efter det är jag fullkomligt fitt for fight att hala in pengar. Hoppas jag . .
. . . Åh, i julklapp vill jag få en lott med vinsten "35 000 kr i månaden hur länge du vill" jag skulle till och med bli satans nöjd om det var 7000 kr i månaden. DE ska jag säga till min käre mor som tjatar på mig om vad jag önskar mig.

Näe, nu ska jag duscha och sen inta platsen i sängen framför tv:n!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tack =) lycka till med pluggandet du! Det fixar du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback