Tjohopp

image65Ja tjohopp vad denna skoldagen gick undan.
Kändes som att den skulle bli små dryg.
Men tjoo vad den gick undan när skratt och trevliga
samtalsämnen var igång :)
En sak som jag dooock kommer sakna efter studenten från skolan,
och de måste vara den äända saken. Är att få "min dagliga dos" av att 
träffa Carro,Sara,Lii och Emelie, inklusive allt skratt som så lätt
bubblar ut, haha ja de e inte klokt.
Mot studentfika, "Fira Lii - urart", Stuuudent !
Föresten e denna skolveckan riktigt skön med plötsliga sovmornar lite här och där. Inget att tacka nä till, spec inet när de mest är hiiistoria vi slipper.Grääjt!

Blöörk vad jag e mätt, Kanske en eller annat spya
hälsar på golvet inne på friskis&svettis?
Hum, om jag tänker efter är det nog bäst att byta om nu om de
ska kunna bli någon träning över huvudtaget.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer sakna dig också =)

2007-05-09 @ 15:43:34
Postat av: Emelie

Jag kommer sakna dig meeed Lina

2007-05-09 @ 15:44:40
Postat av: Emelie

oj de blev visst ett redan hihi

2007-05-09 @ 15:45:24
Postat av: Anonym

självportätt eller?

2007-05-12 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback