Muchu to docho

Ääääsch, va mycket de ska göras till skolan haha. De roliga är att jag har inte den minsta jäkla motivation till att göra ett skit av allt. Har väll iof aldrig riktigt vatt nått bra på att plugga, men nu i 3:an har de lilla som fanns helt blitt slukat av nån blodtörstig tjur...eller nått liknande.Vissa av sakerna kan funka och är "kul" jämfört med annat, men de andra grajjerna är bara.. GÅÅ OCH DÖÖÖ!   NU!

Haha och inte hjälper de att jag är så jävlans slarvig och inte har en jäklans aning om var mina saker som jag behöver håller hus. Borde finnas osynliga snören som man kunde sätta på saker, sen när man ville hitta dem så drog man bara i snöret och POFF så hittade man sin sak. Fast hum, skulle snöret vara egno mskinligt skulle nästa problem komma: Att hitta de jäklans snöret. Hum, de lättaste skulle väll bara vara om jag skulle komma ihåg vart jag lagt mina saker. Sjukt segt att få göra om nått som man faaaaktiskt har gjort en gång tidare. IIIIIIIIIIIIIILLA!

Förövrigt, fasiken vad jag har sovit mycket igår och idag jämfört med vad jag brukar..
...bara en tillagd punkt lite sådär !

Och tjooo, hur kunde klocklan bli tjugo i tre? Jag som har gjort sååå mycket nödvändigt idag.Men men var sak har sin tid...säger vi. Fast nu känns de som att skitskolsakerna har fått vänta fööör lång tid. Men om jag börjar med de "roligaste" så kanske de går, iallafall för idag :(
Så, Tjingeling

image67

Kommentarer
Postat av: SuperSara

hard work work :( mot friheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback