Inget att göra lista

PERSONLIGT:
Vad heter du:
Carolina, Lina
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:  Erica, som istället blev mitt andra namn. Vilket är en jäkla tur!
Vart bor du: Tygelsjö
Hur lång är du: 164
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Hum, typ nån brun

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
Just nu och just nu, har då ingen jacka på mig. Men när jag har är de en grön.
Vad använder du just nu för skor: Just nu och just nu, har då inga skor på mig. Men jag knallar för de mesta runt i ett par ganska slitna svarta skor, jaaakt på nya!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Nya byxor, ny jacka, nånna kjolar, nånna shorts, nånna tröjor
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Hum, ingen aning, men inte så värst mycke, ekonomin håller inte riktigt till värsta shoppingen haha.
Vad har du för jeansstorlek: 25-26
Vad har du för skostorlek: 37 - 38
Vad har du för tröjstorlek: Beror på hur jag vill att de ska sitta, men mellan 34-38

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
Mamma
Du pratade i telefonen med: Monkan, Carros mamma
Du gick på bio med: Sara, Macke, Carro
Du gick på stan med: Mig själv
Du kramade: Anton
Som såg dig gråta: Hum.. Anton eller jakob
Gav dig beröm: Hum...mamma tror jag.

HAR DU NÅGONSIN..
Bråkat med ditt husdjur:
Haha, yes, ibland kan man bli superarg på Kiwi.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Näe, inte vad jag kan komma på

STUFF:
Är du ensam nu:
Nope, mamma & pappa är home
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Trudelutten i sunes sommar.
Vill du gifta dig: Känns inte direkt som nått superviktigt i min värld, men man vet ju aldrig. Dock inget som jag fantiserar och drömmer om.
Vill du ha barn:  Yes, de vill jag !

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Naj naj
Vad är du mest rädd för: Hur man ska hinna med allt i livet (vilket säkert iof löser sig av sig själv förhoppningsvis) fast rädd och rädd, kanske fel ord. Annars spökfilmer kanske, och är inte nån speciellt stor fantast av att vara själv hemma på kvällar haha!
Vem hatar du verkligen:  Ingen aning
Kör du bil: Nope, men en vacker dag hoppas jag att jag tar tag i körkortet haha
Har du ett jobb: Har och har, jobbar inte nu, men har ett som jag ska jobba på i sommar. Suck
Gillar du att ha folk omkring dig: Visst , men kan med va super skönt att slippa alla ibland och bara vara själv.
Har du någon tatuering: Nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Näe, tror inte de
Köpt någonting: Vindruvor till Anton, Veckorevyn till mig, hyrt film och köpt godis
Varit sjuk: Njäe, vatt snuuuuuvig
Sjungit: Ja
Träffat någon ny: Nope
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja

VILKEN..
Tidning läser du:
Läser inet så ofta, men om jag läser så e de typ veckorevyn och solo
Buss åker du oftast: 150
Frisyr har du: Långt, nån brun färg. I naturligt tillstånd FLUFF, i onaturligt plattat!
Dag fyller du år: 27 april

SENASTE..
Film du såg:
Dolt Hot,  den värsta satans filmen jag någonsin har sett, den var total kass, skit film, dessutom var den på franska och den sööööööög.
Sak du stal: Inget
Mat du åt: Wopper meal
Låt du hörde: Eddy Grant - I don´t wanna dance

Näe, om man skulle ta och göra nått vettigare än att fylla i en lista.
Resten av dagen känns inte så himmla inbjudande dock.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: My

Haha, bara för det fick jag "Trudelutten i sunes sommar" på huvudet nu :P

Postat av: Äääntån

Ha, du och dina listor.
För övrigt: VEM var det som valde Dolt Hot när vi var i videobutiken? Jag sa "ta inte den, NEEEEEJ, inte den" men du väga lyssna... ;)

2007-05-06 @ 15:21:56
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback