Dagen och helgen som var

Johopp johopp ännu en solig dag, man tackar man tackar =) !
Känns som att denna skoldagen mest gick ut på att sitta på bryggan och käka "Mästerlivs mat",
läsa metro, sola och lyssna på musik med Carro.
Skoldagen har lätt och sammanfattat alltså varit brao och även clownen börjar få sitt vackra ansikte
och har nu ett leende på läpparna.
Dock var det inte över trevligt att prata med "Uf läraren" haha. Usch ja, vaaad jag ångrar satan i gatan
att jag inte valde vanligt projektarbete. Jag hoppas bara att vi inte får IG, för då känns de ännu mer
meningslöst haha. Illa ! Men de fixar vi ;)

Helgen som var bjöd på trevliga tillställningar. Började min födelsedag i fredags med mina kära vänner
Sara, Carro, Emelie och Lii i Helsingör, där det handlades både det ena och de andra. Och vi hade en
super trevlig "lunch tajm" med den absulut  fräschaste pizzan jag än sålänge i mitt nu 19 åriga liv har ätit.
Ingen såndär svettig pizza där inte, nä fräsch!
Måste bara tillägga att jag fortafarande tycker att danska är fult, och jag fattar typ inte ett skit av det.
Tiiingeleltääängel !
På kvällen var de middag med min kära familj, och fasiken vad tzatsiki är gott!
På lördan var det partajdags, då lagades de pajjer och städades. Blev dock sjukt rastlös eftersom att jag
var klar typ 6 timmar innan någon ens skulle komma, dålig planering de...
Men men dom kom så småningom, suuuper trevliga och gulliga presenter fick jag. Tack igen :)
Söndag innebar städande, solande och på kvällen chill och mys hemma hos Anton.
På måndan var det Mackes tur att fylla 19, så vi tuffa dit med tåget. Där var det trevlans trevlans och mycket
god mat ;) ! Kvällens händelser slutade med Anton och Jakob i Jakobs bil där tiden snabbt sprang iväg medan
vi pratade och kollade in "små terrorister".
Trevliga dagar dedära.
Och snart är de helg igen, fasiken vad det går undan.

      
Jag 19

 
Macke 19

Alles för mig !
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback