Bye bye

image68
Tjollahoppsan sa ja.
Nu kan vi vinka heeeej dåå till UF haha, typ iaf.
Härligt värre att ha det avklarat =D
Så bye bye UF, hoppas våra vägar aldrig möts igen.

Tiden rullar på nått sjukt, min kusin tar studenten NÄSTA vecka
och veckan därpå smäller de för oss. Inte klokt. Haha såg
mer fram emot de för någon månad sen än vad jag gör nu =P
På nått sätt känns de som en sak som jag har sett fram emot
men inte riktigt insett att de faktiskt kommer att hända på riktigt.
Det SKA va fint väder, om vi så ska dansa soldansen 5 timmar/dag !

Nä om man skulle ta tag i nått av de återstående arbetena, blö.
Jag som helst av allt bara vill dega och kolla tv !
Känner dock en stark känsla av att de inte finns något som kan få mig att plugga en kväller som denna.. Noll i motivation, noll i vilja och noll i självdiciplin !
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback