Blabla

Hum, börjar inse mer och mer att jag antagligen kommer sakna skolan, veerkligen inte skolan i sig,
utan att ha den jäklans rutinen, träffa de människorna som man har blitt van att träffa, ha ledigt
alla helger, ha sovmornar, kunna skita i nått om man inte orkar med det och bla bla bla...
Nä usch så här kan jag ju inte sitta och tänka =P
Får väga ner de bra med att jag inte har en endaste jävla aning om hur allt nu på slutet ska hinnas
göra klart, speciellt inte denna veckan där två fetesaker typ ska vara klart till på onsdag, good luck haha.
Jag skulle kunna spy på allt de innan jag ens har börjat med det !
Men jag antar att de löser sig...

De ända som jag känner för nu är godis och myspys,
inget av detta kommer inträffa eftersom jag strejkar mot mig själv att gå och köpa godis, orkar inte.
Och nått myspys blir de inte heller av today. Illa. Får gå och ta en sked nutella, eller nått...

Och orkar veeerkligen inte historiskitplugga. Men är väll så illa tvungen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: My

Tänk att när du väl är ledig i framtiden, så ÄR du verkligen ledig :D Inga jävla måsten, ingen jävla pluggångest:D Bara leva livet när man är ledig! Wohoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback