Ännu en

Ännu en fördiva tid lista, har tråker.

Brukar du komma i tid:
Ja, de e jag nog hyfsat bra på
Vad hade du i din mun senast:
En nöt
Har du bra kondition:
Den e väll inte kass, men den har definitivt varit mycket bättre
Hur lång är du:
Ca 165
Hur känner du dig just nu:
Jag vill att jag ska bli trött så jag kan gå och nanna så att det blir imorgon
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, grå
Kan du laga mat:
Är då ingen dunderkock precis
Vad har du på dig just nu:
Mjukis och T-shirt
Vilket är ditt senaste inköp:
En bikiniöverdel
Vilken tid gick du upp idag:
huuum, kvart över 9 typ
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Min käre mormor
Har du sovit i din egen säng inatt:
Jao
Är du morgonpigg:
På vintern är jag ickesanicke det, på sommaren är jag det ibland
Vem snackade du med senast:
Mamma, sa god natt för en stund sen
När hånglade du senast:
Inatt
Gillar du dokumentärer:
Beror på vad de handlar om, men outsider och sånt e kul
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Har jag en dålig dag krävs de inte mycket haha
Jag får ont i magen:
mensverk, vilket jävla påfund
Vad är det sämsta med dig?
Att jag blir bölig när jag blir arg/irriterad, eller att mitt humör kan vända sjukligt snabbt
Har du bra kontakt med din familj?
Jadå
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
2 år
Följer du någon Tv-serie?
Lost
Vilket stjärntecken är du född i?
Oxe
Vad gjorde du nyårsafton 1999?
Jag var antagligen här i Tygelsjö hemma hos Sussi
Brukar du bada på sommaren?
Ja, när jag blir vaaarm
Älskar du alla former av sport?
haha, nä, för det gör jag inte
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nä, men jag har inga
Lyssnar du på radio?
Nä, mest för att jag aldrig pallar ställa in radiostationerna på min stereo
Gillar du parmesan?
Helt ok, men de luktar för jävligt
Knarkar du?
Naj naj
När åt du kött senast?
6 timmars edan
Är du en van porrklubbsbesökare?

NäHur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?
Noll
När besökte du ett gym senast? 
Hum, två helger sedan tror jag. Dock inget jag besöker ofta haha
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Ha lycklig familj, vara helt nöjd med mitt liv, rest mycket
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Skulle vilja vara gryym på engelska, vara gryym på att sjunga, vara gryym på att dansa.
Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Hade jag säkert kunnat om jag bara hade velat och behövt
Hur äter du ett äpple? 
Biter av en bit, tuggar, sväljer, biter av en bit, tuggar, sväljer, åsså lika dant runt hela äpplet. Enkelt.
Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nä, men jag tycker inte att de är det minsta mysiga
Big Brother eller Sportnytt?
Big brother
Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Att få resa när jag ville och vart jag ville i hela mitt liv och mat, boende, shoppande och festande skulle ingå !
Är du mörkrädd?
Mörkrädd och mörkrädd, inte rädd direkt.
Resmål som fascinerar?
Just nu har jag fastnat i Grekland
Förrätt eller efterrätt?
De beror ju rätt mycket på vad som erbjuds. Men ja, rent spontant får de väll bli efterrätt.
Bästa stunden på dagen?
De kvällar då man vet att man e ledig dagen efter.
Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, busskort, mp3 för de mesta
Vikt:
Hum, mellan 52-55
Hårfärg:
Mest brunt, men lite blodare här och var
Ögonfärg:
Blaau
Favoritskor:
Hum, är rätt trött på mina skor för tillfället
Hur mycket lägger du i månaden på kläder:
Iiiingen aning, men de kan då inte va speciellt mycket
Hur många skor har du:
Finns nog en hel del, men typ 3 par som jag använder
Louis Vuitton eller Gucci:
Tycker inte direkt om något av de
Länder du varit i:
Danmark, Tyskland, Turkiet, Grekland, Thailand, Spanien
Favoritplats i hela världen:
Vad jag juuust nu känner så? huum, stranden på Koh nahgi i Thailand, eller där vi brukar vara i Småland
Husdjur:
Katten Kiwi
Vad lyssnar du på för sorts musik?
Allt möjligt
Låt som gör dig glad?
Haha, för tillfället Een tocht door het donker  
Första bästa kompis:
Sussi
Första husdjur:
Papegojan Olli
Första semester:
Första ?utomlands solsemestern? är Turkiet
Första jobb:
Plockade grönsaker på en gård
Första köpta skiva:
Glenmark, Eriksson, Strömstedt
Första piercing:
Naveln  
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
 Ska inte göra sig märkvärdiga
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Har två veckor kvar, och jag kallas fortfarande Lina
Hur var du som barn?
Jag var säkert snäll haha  
Varför bloggar du?
När jag har tråkigt eller bara känner för att skriva av mig nått
Vad kan man leva utan?
En snusdosa  
Har du funnit Harmoni i ditt liv?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Haha, hyfsat sällan
Vad skulle du göra med ett friår?
Med eller utan hur mycket pengar jag ville?
Hur svarar du i telefonen?
"Hej det e Lina"
Är du pinsam på fyllan?
Haha, jag lyckas inte ofta med en bra fylla, så nä jag e nog inte spec pinsam
Människa som gör dig enbart ledsen? Människor på TV som berättar om något sorgligt de har varit med om
Människa som gör dig enbart glad?
 Hum, eeeeenbart glad?  Som aaaldrig har gjort mig något annat än glad? De finns nog inte vad jag kan komma på nu.
Värsta känslan?
Lite av varje, svek, förvirring, ångest, avundsjuka, and sooo
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Skippa "down-dagar", lite mer pengar skulle väll inte skada, fler utspridda vänner.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Naj, jag klarar mig då bra utan.
När blir man vuxen?
Inte än iallafall
Vill du säga förlåt till någon?
Ja.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig
Vem har makten i ditt liv?
 Förhoppningsvis jag
Har du någon dold talang?
 Nä,  så fall är den då väl dold
Har du mobbat någon?
Inte vad jag vet  
Hur är skolan för dig?
En rutin
Hur kommer imorgon vara?
Mättande, efter att ha käkat middag hos mormor och morfar :)
Vilken låt ska spelas på din begravning?
 Ingen aning, vet bara vad min mamam vill ha
Kommer du att ha ett lyckligt liv?
 I hope so :)
Har du en djup och mörk hemlighet?
 Näe, ingen som jag räknar som djup och mörk nu, men hade när jag var mindre.
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
 Tss, haha ingen aning. Man kan ju hoppas ;)
Kommer jag någonsin ha barn?
 Yes, de kommer jag
Vilken svordom använder du mest?
 Fan jävla skit
Äger du en iPod?
 Nope, jag går omkring med min gamla Mp3
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
 Naj
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Haha, beror på om jag blir bra på bilden eller inte
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
 Måste väll veta hur mycket jag skulle vinna, annars blir de svårt. Men om de e myyyycke så hus & lägenheter lite här och där i världen
Har någon någonsin kallat dig lat?
 Skulle man kunna säga ja
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
 En bränd
Vad åt du till middag?
 Tacos
Kan du vissla?
 Får till de ibland, men nä, jag e rätt kass på det
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
 Naj
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
 Berg och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
 Gör dom säkert, finns nog ingen som inte har skitsnack efter sig
Tittade du på tecknat när du var liten?
 Jajamensan
Vilken film kan du alla replikerna till?
 Ingen, men har vatt rätt grym på Fucking Åmål haha
Äger du några bandT-shirts?
 Ja
När flög du senast?
 När vi skulle hem från Mallorca, hade inte varit heeelt fel att åka tillbaka dit NU!
Läser du för skojs skull?
Ja
Har du gråtit offentligt?
 Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
 Inget jag värsta har gått och tänkt på, men hade någon erbjudit mig nu att göra det åt mig helt gratis så hade jag säkert gjort nått
 Kan du kasta macka?
 Ibland
Vad har du med dig in på bion?
 Någon annan, godis/popcorn
 Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
 Ja
Gillar du att flyga flygplan?
 Att lyfta, landa och få ?flygmaten? är skoj, men annars kan de va litta drygt
Gillar du din boendesituation?
 Ja, de får jag väll lov att säga
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
 Bra fråga, de vet jag inte faktiskt, kanske borde göra ett test?
Äter du frukost dagligen?
 Ja, för de gör jag
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 Den sista veckan har de varit det, men annars brukar de väll inte vara det
Vilken är din favoritfrukt?
 Vattenmelon och jordgubbar, om nu jordgubbar räknas som frukt?
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
 Nä
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Hela 20 år, inte klokt
Tycker du att du är attraktiv?
Haha, finns väll dagar, finns nog dock fler dagar som känns tvärt om
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Är inte speciellt grym på nått av det, så nä, petig är jag då inte
Tror du på liv på andra planeter?
Ingen jag går och funderar på, men näe
Tror du att Gud är man eller kvinna?
I mitt liv finns de då ingen gud
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer överens och kommer överens, men de e på nått sätt enklare att umgås med det motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
 De tyckte väll att det var fint eller nått
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Skulle jag nog kunna tänka mig
Sover du på sida, mage eller rygg?
Rullar runt på lite av varje
Tycker du om att krama folk?
Beror på vem det är
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
De e väll upp till var och en, vad jag själv tycker vet jag dock inte än
Skulle du säga att du är trendig?
Njaä, inte sådär jätte mycket
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Skulle väll antagligen tackat nä
Vilka kändisar har du blivit jämförd med utseendemässigt?
Ingen vad jag vet
 Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, de kan va lite små irriterande
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Haha, finns nog en del


Näääe, nu börjar mina ögon gå åt lite ålika håll.
Sussa sött.
Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback