Vår i luften

SthlmJohopp, då va Stockholms trippen över, tråk att inte ha det att se fram emot. "Huvudpunkten" som var finalen av Melodifestivalen var riktigt skoj att se, sen har de blitt tittande på bio (Jakten på Lycka. Och saaatan i gaaatan vad Jaden Smith är söt, galet ), gått en massa i stan / gamla stan och käkat en jädrans massa onyttig mat haha.
Aja, sammanfattat så har de vatt : Gräääjt :) !

Idag har de då vatt kaaaanonväder, fy fanken vad det är skönt. Detta firade Lii,Carro,Emelie och jag med att ändra lite i schemat och ta en tur till BO01.
Najs !

Blä vad mycket de är i skolan nu innan påsklovet, spy på det ! Pallar inte ens ta tag i skiten, men nu börjar de bli en aning tajt med tiden, både för det ena och de andra, Blä ! Hehe nu kan jag erkänna att jag mår lite smått dåligt när jag tänker på allt som ska hinnas göra, och som jag måste ta tid till, Blä !

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback