Tjolaahopp

Haha, ja här sitter jag och säger rubriken Tjolahopp istället
för att skriva de, som de kan gå.

Yes, här sitter jag sjuk som ett svin.
Eller inte, bara förkyld och nyser , men så sällan som jag e sjuk ( peppar peppar ta i träää haha) så tänkte jag får väll ta och utnyttja de lilla "sjuka" på riktigt idag, trean e ju snart slut och allt =P
Och viiiiisst jag tycker de ska bli super med studenten och längtar, men nu tycker jag
de börjar kännas lite halvläskigt med på nått sätt, tänk att jobba typ resten av sitt liv sen,
inte kan man hoppa över lite här och där som man tycker e tråkigt, inte kan man sjuka
sig hur som helst, och ja alla andra friheter som man tar sig ibland...Men men alla andra
verkar ju klara de, så de ska nog gå fint för mig med :) Gäller väll bara att komma underfund med vad man vill här i livet, vilket är sååå lätt ;) !

Igår va de ju en chillerill dag och naajs :) skönt att de jäkla muntliga nationella är klart med :)
Nu längtar jag till helgens härliga väder, kanske blir de första lite utomhus solningen med =P,men ja, de e ju två dagar kvar så vädret lär ju ändras som man är så van vid att de gör haha.

Näe, om man skulle försöka komma på nått lite vettigare att göra.
Tjingeliing

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Näe, hur du ska kunna överleva utan att vara "sjuk" då och då har jag svårt att fatta... din lilla skolkare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback