Som de kan va

Haha, har precis läst gamla dagboksinlägg på lunar.
Kul för att typ alla inlägg handlar om antingen vädret, att våren och sommaren ska skynda på, att tiden går för snabbt eller att jag ska kunna pausa eller stoppa den, att jag e trött på alla tankar ibland och att en tankefördelare/tankestoppare ska uppfinnas, studenten, att jag inte kan se mig som vuxen eller att jag inte känner mig så gamal som jag är.
Ett jädrans tjatande när man läser en massa inlägg eftervarandra. Måste dock tillägga att jag fortfarande håller med om allt :P

Haha, glömde föresten "tjatandet" om musik & mjukis.
"Föööööresten, Om jag skulle få dela ut ett pris, som inte skulle gå till nån av de wuuunderbara människor; vännerna,Anton och familjen som förgyller
mina dagar så skulle jag lätt ge de till Musik & Mjukis !! T'änk er typ bara den wuuunderbara känslan av att ta på sig ett par mjuuuuukis när man har gått om kring i ett par regnblöta jäkla äckliga jeans, eller när man e sådär helt fuckad och knas i huvudet åsså sätter man på muuuuuuusik, för jäkla härligt asså :) !!!"


Hittade även en "lista" på vad jag och Carro skulle ta tag i haha.

  • Ta tag i vårt UF
  • Ta körkortslektioner
  • Börja träna

    Hum, och jaaaa, vad har jag tatt tag i ?!
    Endast träningen i perioder haha.
  • Körkort hade dock vatt jädrans skönt i vissa läge, men orkar då inte ta tag i de
    och har inte den minsta lust till att börja plugga nån teori, så jag undrar när de
    körkortet kommer infinna sig i mitt liv.

    Blev även påmind om hur jäkla härlig och bra förra sommaren var. Typ den bästa.
    Hoppas och håller tummarna om en lika minnesvärd sommar detta året :)

    Ja de va väll allt från mig todaay.
    ÄLSKA SOLEN
    Tjingeling



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback