Måndag

Jupp, åter Måndag, och här sitter jag ny varmduschad och med mjukis, vilket ledder till att jag nu blev superduper trötter. Hehe och det känns en aning för tidigt att gå och lägga sig samtidigt som de känns för sent för att ta sig "en tupplur", så de blir att snällt vänta ett tag till med den sömnen. Haha,  ändå är jag ganska fullt medveten om att när jag sen ska sova kommer jag inte vara trött, sånna saker e då typiska =P men men de e ju då ett jäkligt litet problemas i denna stoora värld om man tänker efter..
...så därför tänker jag efter :)

Haha, denna måndagen ändrade titt som tätt "innebörd" idag. Från att vakna och va inställd på att gå till skolan, till att inte palla skolan,stanna hemma och slöa, till att ta tag i "projekt" med Carro, Till att åter bli inställd på att åka till skolan, Åkte till skolan och var inställd på en seger dag, till att ha en lektion och Lunch för att sedan få veta att två lektioner efter det var inställda, jippy :) tänkte jag ,åkte hem till Anton ett tag och kolla vidare på Eva&Adam och käka popcorn. Vilket är mycket mer att föredra framför design,religion och multimedia! Tack älskling för att du förgyllde min dag till de mycke bättre ♥ kaaanonans :)
Resten av veckan är nu najs, så de ska nog förhoppningsvis kunna rulla på bra.

Föresten stog de nått om i tidningen idag att våren hade kommit till skåne. Vilket
jag hade kunnat förstå om jag hade läst de igår, idag känns de lite svårare att ta
till sig, meeen va fan, de stog det iallafall, och bara det känns bra :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback