Lugnet, partajandet, sommaren

Ujuj, de va ett litet tag sen, men så kan de gå.
Hemma har det börjat gå in i "lungnet efter stormen" skönt, haha hoppas
bara de håller i sig !
Hoppas de ändrar sig om om studenten !! För jag viiiiiiiill... !

Denna helgen som har vatt, har varit ovanligt lång, jäkligt uppskattat :)
I fredags blev det partaj firande av Emelie som fyllde 19, fy satan i gatan vad de
är gammalt egentligen om man tänker efter. Snart e det min tur, känner
mig dock inte som någon som har lite mer än ett år kvar till 20, men men.
Laddandet från Carros och min sida var dock inte på full nivå, och när vi åkte hem
var det sviiiinigt kallt och regningt, och för det andra så körde busschaffören
som en jäkla dåre. Men vi kom levande hem till min säng och sussa.
I lördas blev de partaj hemma hos Carro, och deet var trevligt :)
Igår blev de chillerill och va med Anton lite.

Kanske blir de Per Gessle i sommar, Soooooommrigt =D
Näe nu ska jag ta en dusch och lägga mig och kolla tääävääää.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Caroline

JA, Per Gessle blir somrigt wiiiiiiiiiiiiiiiie :D ! Hoppas stormen lägger sig och de ger med sig :) Pussinuss på min muff!

Postat av: Emelie

Japp jag är en gamling nu vettu! =)Är det krångel med studenten, eller vad är det du vill?pösss

2007-03-21 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback