Lång, men snabb

Denna dagen känns som den har varit enormt lång, ändå känns de på nått konstigt sätt som den har gått snabbt, och jag kan inte påstå att jag har haft tråkigt en ända stund idag.  Haha började ju oturligt nog för mig, Carro och Lii att vi tog oss till svenskan imorse, "trötta och danna". När vi väl kommer dit får vi veta att de va jobba hemma som gällde, jääätte skoj när man har typ 3 ½  timmes hål efter (okey här kan jag erkänna att de inte va så bra flyt haha).  Lite smått irriterande, tack för upplysningen gott folk ;) Aja :) Vi brumma till Tygan med Lii vid ratten och tillbringade vårt fetehål med scones och Skärdgårdsdoktorn, trevlans värre :)  
Sen tillbaka till skolan (med sommar musik i bilen, deee ni ) för att ha en lektion, och den va ovanligt givande för mig och Carro, trevlans :) Sen bar de för trötta mig åter hem.
Och ja juust de, på bussen hade jag sån "minnesförlust" eller va man ska kalla de haha, satt vaken på bussen, och helt plötsligt vakna jag lixom till på "riktigt" och var vid mobilia. Hohoo.. Vart tog Spångatans och Södervärns hållplats vägen egentligen?  kunde inte direkt komma på va som hänt typ de senaste tio minuterna, och jaaaa, jag vet " Hur mycke finns de att komma ihåg under en bussresa?"
...men ja de känndes iallafall lite konstigt. 

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har du gjort något särskilt, för att hamna på nyligen uppdaterade på blogg portalen.

Är de någon länk eller nån ping man måste lägga till?

För att när jag uppdaterar hamnar jag inte med i listan..

Tacksam för svar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback