Givande dag

Idag har de då vatt en bra och faktiskt givande dag.
Trots att de e en tisdag haha.
Började med att jag stog emot att skita i historian imorse,
kom dock dit och fick veta att den va inställd, jäkligt typiskt!
Jag undrar om jag någon gång har matchat?
Men även Sara hade samma otur som mig så vi tog oss
en trevlans runda ut på BO01 och gick omkring :)
Några lektioner, sen bar det av hem och sola, riktigt härligt
att våren äääntligen har infunnit sig =D
Seen va jag duktig och tog tag i att laga ett par av mina byxor
som jag inte vet hur längesen det var jag använde, kanonans.
Sen laga jag till och med mat. För att sedan åka och träna.
Allt detta = givande dag !

Nu ska jag bara ta tag i "mitt processande" och sen lägga mig i min
kära säng och kolla tv.
Imorrn e de föresten onsdag, för er som inte har koll på dagarna, och
onsdagar är bra :)
Godernatter!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback