Viilken dag

Haha vilken jävla dag det har vatt idag. Inte klokt vilken suur dag. Och fyyy för regnet haha, när vi gick till bussen tänkte lilla jag att "Oj vad det regnar, men det är säkert bara en rejäl skur", men näää, det har ju fortsatt regna hela jävla dagen lång. De e väl mys om man e inne men de suger minst fyra pungrövar när man e ute, spec när man har jeans som klibbar och vita (nu mer grön/bruna) tygskor som släpper igenom allt jäkla vatten som vill in och störa sig med de små tossingarna, som nu är iskalla. Aoja, haha nu när jag tänker på dagen har den inte vatt så jävla kass, nu skrattar jag till och med lite halvt åt den. Vilket jag dock inte gjorde innan, allt var värdelöst haha.
En eloge till Anton som står ut med mig, jag hade nog fanken inte stått ut med mig själv när jag blir så =P ! Thanks du underbara =)

Imorrn är det jobb igen, de e konstigt så snabbt tiden för det mesta (inte aaalltid) går där. Det känns så klart svin drygt när man börjar på morgonen. Men lite halvt poff så är de första timmarna, den första rasten, de andra timmarna, den andra rasten, de sista timmarna och lite småpauser över. Och tjo så har man varit där i nio timmar. Såklart överskönt att de går snabbt, tycker bara att det är lite småskumt, börjar ju nästan undra om man blir drogad eller något av den varma chokladen ?

Näe, nu ska jag ta mig en värmande dusch och sen är nog tv:n, soffan och täcket mitt för resten av kvällen, bojkottar nog att ta mig utanför dörren igen.

Tjingeling
- Mot helgen som jag hoppas blir trevlig =)

Kommentarer
Postat av: Ah du, jag heter Marcoooos

Vilka fina Google-annonser du hade nyss. GB Låglaktosglass och Tarmsköljning. Huruvida det var GB som erbjud tarmsköljningen kommenterar jag inte.

2007-06-28 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback