Summer time

Tjollahopp ja, var ett tag sen haha. Och både det ena och det andra har hunnits med. "Urartspicknick" med Sara, Carro, Lii och Emelia, haha, en galet rolig kväll och natt där både det ena och andra hanns med ;) !

       

Har vatt en väldans massa fixande inför vår student. Och sluuutligen kom den efterlängtade dagen, 8 juni.
Då var det stuuudentas dags och solen skeeen och värmen var där. Kanonväder rent ut sagt  !
Höjdpunkten denna dagen var helt klart när vi åkte båten och gick i land, haha ja de va skoj det och viiilken stämmning det var =D andra höjdpunkter var när det skrålades på stan och när kvällen urartade med en massa dansand både från den ena och den andra, fast ja sen har vi ju flaket med som ju med var en upplevelse i sig ;)
Ja jag kan bara säga viiiilken dag, viiilken kväll, viiilken natt =D Underbart, jag är kanon nöjd !
Och nu är det som jag har längtat och sett fram emot så himmlans mycket bara över och borta. Fast konstigt nog känns det ingenting, inte än iallafall, det lixom bara är så.  Var så jävla najs att bara slänga alla jävla skolpapper och böcker utan att ägna en tanke till om man skulle behöva skiten igen.
Tack töser för dessa åren,
"Vi sitter i samma bil, om man somnar för
en stund tar det slut på en sekund och jag
har velat dö med stil, vi sitter i samma bil.
För vi har varann, för vi har varann"

                   

Och nu är det summer time, satans härligt (förutom att man typ svettas halft ihjäl när man sover eller vill göra nått ansträngande).
Igår var det grillning hemma hos käre Jaaekob som fyllde hela 20 år, trevlans & gott !
Och today har jag badat för första gången denna sommaren, härligt =D ! Och imorrn blir det ännu mer bad i värmen. Resten av veckan ska jag bara njuuta, och sen börjar jobbandet.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Viviann

Åhhh, grattis till studenten! Fina bilder!

2007-06-14 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback