Städ

image79Tjooo vad duktig jag har varit. Nu kan jag ta mig fram på mitt golv utan
att behöva hoppa över allt skit. Man känner till och med skillnad på
lukten därinne, de ni! Men med min konstiga förmåga kommer det
med stor sannolik var på väg mot kaos imorrn när jag vaknar igen.
Allt hoppar bara fram igen på något konstigt och onödigt sätt, och de
kan väll inte vara mitt eget fel? Måste ju med till lägga att "Röde-Selle" ser ut igen ;)

Metaphor-In flames, jäkligt spelad både här och där hos mig, och konstigt nog har jag inte tröttnat än..

Näe, nu ska jag göra mig iordning, mot målning och smulning ;)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Viviann

haha, samma här! man städar så duktigt (när det väl blivit värsta kaoset), sen håller man efter det några timmar, och sen kommer... ähum.. "någon" och stökar till det igen! =)

2007-06-14 @ 11:15:05
Postat av: Emelie

bra gjort Lina! Målning och smulning? det låter spännande...?

2007-06-15 @ 16:41:17
Postat av: Ah du, jag heter Marcoooos

Jo, jag känner igen det där. Har faktiskt gjort en liten miniröjning och det känns grymt bra på någon vänster. Att kunna gå och lägga sig istället för att skutta och lägga sig.

2007-06-25 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback