Skolavslutning

Haha, viilken skolavslutning. Så jävla ful, ingen känsla alls haha.
Aja, grattis till er som fick lite extra pengar iaf =)
Skolavslutningar hade mycke bättre stämning när man var mindre, fast ja, känns som att typ allt
hade bättre stämning när man var mindre, illa. Saknar perioden när det var VagaBond som gällde
på kvällen efter varje sommar skolavslutning, och perioden när det var jordgubbstårta med hela
familjen på uterummet. Det var feeling på det =)

Asså fanken, tänk att studenten är någon som man aaaldrig mer kommer att uppleva.
Enligt mig själv tycker jag att det är störtdumt att man inte införrskaffar fler liknande dagar.
Tänk så mycket glädje, skratt och tokerier som upplevdes för alla den dagen, ja de e inte klokt.
Mer studenter åt folket !!

Ikväll väntar dubbelavsnitt av Lost och pooopcoorn, eller nått.
Fyy vad jag skulle behöva städa mitt rum. Och Fyy vad jag skulle behöva städa "Röde-Selles"
runda lilla värld med...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahah! RÖDE SELLE ;D HAHA

Postat av: My

Ibland är du såå klok Lina :)

2007-06-13 @ 23:02:01
URL: http://myengstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha röde-selles runda lilla värld... ja fy bubblan (lite vitsigt där) så tråkigt det var att städa akvarium, du vet jag har också haft en period då jag hade en liten värld på mitt rum. Den var dock kubisk hehe och där bodde ingen Röde Selle men däremot en Berit och en Ostbåge haha! :D Ja nee någon feeling var det då inte på avslutningen! Helt gulligt att du käkade jordgubbstårta....det brukade vi med göra alltid, fast jordgubbar och glass :) vi får träffas någon dag och göra det, så vi får upp feelingen! ;) Pussss

2007-06-14 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback