Springer iväg

Johopp. Inte klokt vad denna sommaren (om man nu kan kalla det så) springer iväg.
Jag har nu typ lite mindre än tre och en halv vecka kvar att jobba, vart tog dem andra
fem och en halv veckorna vägen? Aja så kan det vara, känns bara som att jag, förutom
lite småsaker inte har fått ut ett skit av denhär sommaren. Känns som att det inte händer
ett något, och varje vecka och dag ser typ lika dan ut, boooring ! Ser fram emot att sluta jobba
och Kreta, meeen när de kommer så känns det som sommaren är slut. Äasch, får hoppas
på att det blir fint väder där efter iaf !
Jag hoppas iallafall på att helgen blir trevlig och får någorlunda bra väder!

Haha efter jul känns det som att det bara går ett stup rakt ner. Har ingen aning om vad som
kommer att hända då. De ända jag vet är att hösten som kommer känns rätt bra, och att
nästa höst som kommer vill jag nog åka nån stans och testa nått nytt, om jag inte fegar ur haha.

Näe om man skulle käka frukost
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback