Soom de kan va..

Johopp, då väntar man än en gång på att gå och lägga sig för att sedan
gå upp och jobba. Känns lite enformigt, Vakna, jobba, hem, sega, sova,
vakna, jobba, hem, sega, sova.. and sooo on. Pallar inte göra nått och
har inte riktigt lusten heller eftersom jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter
igen Tänk dem som bara jobbar hela tiden och inte har några att umgås med,
de måste kännas en aning enformigt. Asså Fy, Mitt framtida jobb som jag
får vill jag verkligen inte ska ha arbetstider 8.00-17.00. Vilket dock säkert är
jätte normala arbetstider haha. Men fy fanken i banken vad tråkigt det måste
vara att alltid ha det. Jag vill ha egenvalda arbetstider, egenvalda lediga dagar 
och lön när jag vill ! Antar att jag inte riktigt ser verkligehten som den är !

Näe jag ska väll inte klaga, har det bra där jag är (förutom ömmande
handleder, skabbiga naglar, svullnader på höftbenen, tidiga mornar
och imellanåt dryga arbetskamrater haha), får ha tankarna på pengarna
jag tjänar, sakerna jag kan köpa, resorna jag kan resa och hur knäpp jag hade
blitt de dagarna som jag inte hade haft nått att göra :)

Näe mot sängen!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback