Johopp

Johopp det var den dagen det. Den dan som jag igår trodde skulle
bli superduper sege och blä dag. Visst den va inte kul, eller jo trevlans
att träffa min käre farmoder :) men resten.
Och de ynka 3 timmarnas sömn inatt gör sig nu påminda om att de
borde fyllas på med fler timmar bestånde av sömn ganska omedelbart.

Här i huset är det sjukligt varmt, har en rätt stark känsla av att pappa kommer
klaga över att jag har gjort nått fel med fläkten haha. Men men de kan
han gått få göra eftersom att överaskande nog kommer de övriga i familjen
Tha Svensson hem ikväll istället för imorgon. Vilken innebär att jag slipper
sova själv även denna natten :)

Om en månad är vi på kreta gott folk!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback