Musik, Min dag, Sommar !

Oh oh oh oh oh oh oh oh...Ja, jag kan då för allt i världen inte sluta tänka på vilket ootroligt bra påfund musik är alltså, kaanonans :D !

Chill dag, en lektion, sen skulle det ha blivit sjukanmälan, men den gick inte att genomföra pågrund av att "tanten i luckan" inte visade sitt närvarande över huvudtaget. Men jag pös i väg iallafall och inbilla mig att visst var jag sjukanmäld ! Fortsättningen av dagen såg ut följande : Hem till Anton, fixade mitt käääre kåseri till svenskan&Gunnsan (vår dator har blitt dunderknas, färgerna e helt fel och randiga över hela skärmen, så ser bara lite halvt hur det jag skriver ser ut,  men men de blir nog bra med det. Någon som föresten vet vad som är fel på datorn när den visar denna syyymtom?), käkade konsums godaste bullar, vi tog en titt inom Jontes jobb och var allmänt snälla och höll sälskap lite, yes jag vet, vi kan då vara snälla ibland, tog käre bussen mot Vellinge för utförande av uppdrag (de kändnes faktiskt lite konstigt att åka förbi sin käre hållplats, kände en otrolig längtan och trånad för att få gå av bussen och klappa på busshållplasetn lite), vi kom hem, och mot köket där jag fick sitta och kolla på Anton när han käka en äcklig leverpastejs macka, urk! Sen hanns det med lite Mario cart innan Antevante skulle vara vuxen och gå på ett jädrans möte. När jag stänkt dörren efter honom slocknade jag direkt i min kära och älskade säng och sov i två timmar, vääälbehövt efter att ha varit mega trött en hel dag. Nu kommer jag inet kunna sova i natt, men det är ett senare problemas !
Hum ja det var min dag, om de nu skulle vara någon som bryr sig om den :P

Carro, idag måste jag meddela och erkänna att jag haft en lite större symptomvisning av att jag känner att jag behöver lite vår, sommar, fågelkvitter, blommor, blå himmel, sol, glass, Bo01, bruningar, fikor lite här och där, kjolar, shorts, linnen, solglasögon, bad, strand, varma kvällar, sommar regns doft, grillning.. Aaaaah, jag blir rent till mig !
Och ja skulle någon tycka extrasynd om mig så ge mig lite pengar så jag kan känna på dessa underbara ting utomlands tills de blir lite värme in fucking vinter Sverige, de skulle då va riktigt snällt ;)

Hoppas på en najs helg :) Den som väntar får se hur den blir..

Aoooja
Tjingeling & Puss

  
       


Kommentarer
Postat av: Caroline

JA, men visst känner man att den symtom börjar krypa fram nu. Jag vill ha snö och vinter NU, så den kan ta slut lika snabbt, för jag vill också ha allt det där du rabbla upp! fast ja, det kanske du visste, är ju rätt eniga i den frågan ;) JApps, hoppas helgen bliver trevlig! pöössinöss!

Postat av: Emelie

VÅGA INTE PRATA OM SOMMAR!!!! VÅGA INTE LOCKA MIG IN I LÄNGTAN, IN I FÖRDÄRVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-18 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback