Hum ?

Gaach ibland får jag sån känsla av att jag bara viiiiill . . .
Men vad fanken är det jag vill ? Skulle underlätta lite om jag visste det när känslan dök upp,
nu e de bara skumt att känna att man vill utan att, ja som sagt,  veta vaaaaaad !?

Vill jag :
Komma bort ett tag?
Gå en runda i regnet och knuffas omkring av dendära blåsten?
Träffa nytt folk?
Köpa en glass till alla jag känner?
Flytta?
Dumpa Sverige?
Raka av mitt hår?
Sitta kvar här resten av dygnet?
Sparka på en dörr?
Gå ut och skrika allt vad jag kan?
Skratta tills jag får kramp?

Ja, jag vetefan fortfarande inte vad jag vill, men nått är de !

Vad är man föresten om man inte är glad och inte ledsen?
E man bara ingenting och "Jaha?" då ?

Jag e trött och mina ögon e svidiga och konstiga, så ja,  gott folk de blir nog ett
litet steg närmre sängen och godnatt nu . . Sov gott ! Rammla inte ur sängen för de e illa illa !

Tjingeling & Puss
167693-2







 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå där Lina! Vad trevligt att man kan titta in här och läsa när man har tråkigt! Ja, den viljan du har den har slagit rot hos mig också. Det finns också något som jag vill, men vad? öhm. Nåja vad det nu än är som du vill så hade det ju faktiskt varit sjuuukt trevligt om du köpte glass till alla dina vänner. Man kan ju hoppas att det är det du vill. =) hihi. Puss. //Emsan med portföljen. 8)

2007-01-16 @ 21:20:33
Postat av: Emelie

ps. Det hade varit ganska ball om du rakade av håret också! =D. Ds.

2007-01-16 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback