Blä eftermiddag & Kaallt

Vilken jävla eftermiddag, och tro de eller ej, de började EFTER att skolan var slut haha.
Vissa busschaförer njuter nog av att förstöra för andra, de skulle faktiskt inte förvåna mig ett skit om de verkligen gör de, puckon. Och jävla UF-företagsskit, här ägnar man för en gångs skull lite tid åt skiten men då e det vi ska ha sluut, trevligt värre. Ta de inte personligt Carro, men fy fan vad jag inte känner för att träffa dig ikväll och göra den skiten hehe, men ja jag tror du känner rätt lika ;)

Jahapp då var den riktiga vintern här, illa. Enligt min mening ska de va kallt, fin snö utan slask och blåst i November och December. Efter jul ska de va slut på de.  Nu är de om några dagar februari och sviin kallt och blåsigt, inte alls som jag vill ha det.
Men nä nu ska vi va positiva och se nått bra med detta. . .
De ända bra jag kommer på är halsduk, för att de e så himla skönt, de andra är att de e mer myspys att mysa inomhus och de tredje och sista finns inte i nuläget.

Men men de kommer säkerligen bättre dagar i veckan :)

Tjingeling & Puss

                                             
Snö

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tar det inte personligt. Och jag såg inte framemot det jag heller. men tyckte vi hade en trevlig stund, och det blev ju väldigt bra, tycker jag, för att vara oss ;) lycka till i skolan imorgon, hoppas jag inte smittat dej nu ikväll så du typ måste gå hem från skolan eller nåt imorgon. skulle ju vara förargligt ;) take care muff!

Postat av: Emelie

Hallå Lina. Jag är helt på din sida!! Hatar detta vädret, fy för vad det är ruggigt! Det är lätt bara halsduken som är bra med detta. Usch och tvi... man blir liksom negativ rakt igenom! Nåja lycka till med UF-skiten!

2007-01-22 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback