Bingolotto

Asså, e det någon som en söndag har lust att joina mig och spela bingolotto?
Ja jag veet, de låter lite halv knas, min mamma skratta också.
Men jag vill meeed vinna domdära miljonerna och solresorna som verkar så jädrans
lätta att vinna när man sitter där och kollar lite, haha och ja jag veeet att de lär inte va lättare att vinna
där än att vinna på dom jäkla ordjaktsspelen och de skitet.
Så de e väll bara för mig att drömma vidare , men någon söndag ska jag fasiken spela de
bara för att jag ska...

Johopp, då var det äännu en helg som har gått mot sitt slut, illa !
Och här sitter jag med huvudvärk och har egentligen inte en aning vad jag gör
vid datorn ? illa !

Mot ny skolvecka och nedräkning till den 8 juni ! Jiiihooooo :D

Tjiingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag joinar gärna Bingo Lotto en söndag kväll ;) har ju inget bättre för sig en kväll som de! nån gång ska man ju vinna ;)

Postat av: Lina

Haha då kör vi på de då ;D

2007-01-29 @ 22:35:52
URL: http://laiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback