.

Johopp, de var den "lediga" dagen det.
Utvecklingsamtalet resulterade endast i beslutet att åter börja plugga Matte C för att fixa IG:et, härliga veckor de kommer bli ett tag framöver, jag riktigt sitter här och ger ifrån mig glädjetjut varannan minut, jippy !

Resten av dagen har väll vatt som den har vatt hehe, den borde vatt bra men jag har mestadels bara vatt på dåligt, halv böligt och irriterande humör, vilket tyvär en viss söt fjant antagligen upplevde hehe, så har inte direkt njutit av dagen som jag borde om man säger så, men men vissa dagar ska väll va dåliga för att uppleva resten av dagarna bra antar jag :)

Krya på er alla ni sjuklingar !

Ett plus för : Dagens soliga väder
Ett minus för: Fucking historia

Tjiingeliing

 :
SandraLinaSmå
 Giiiirl pooower på de, haha !

Kommentarer
Postat av: SuperSara

Vilken söööt bild

2007-01-25 @ 08:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback