What a feeling

You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day

Yää tooday är en halv bad day, sån dag då de rycker lite i tårkanalen så fort
något inte är som man vill att de ska va eller att nått går imot en. Sjukt onödigt
humör, den som uppfann känslor och humör skulle ha hoppat över 
just det humöret. Så ett stort minus för det.
Jag håller dock på att utnyttja att jag är själv hemma så att jag kan lyssna på hur
hög musik jag vill utan att nån klagar vare sig över volymen, musiken och att jag kan
spela samma låt hur många gånger efter varandra utan att en ända jäkel ska
kommentera det.
Resultat av detta: Jag håller på att bota min dåliga dag !
Inte för att de alltid år så jävla lätt, men skratt och flin ska de då helst vara :) !

Så lite glada bilder på detta, så kanske de piggar upp...

     
   

Illa, att de flesta av mina bilder e goone :( ,så de blev inte dem nyaste bilderna direkt  haha ;P
Men mitt humör har iaf tatt några steg upp på gladhetsnivån, tummen upp för det !
Och igår köpte jag nya skor kom jag på, tummen upp för det med, för de e våårskor =D
Näe, nu ska jag nog käka nått och ta mig en tur in på mitt rum och städa undan lite.

Tjiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback