Trevlig tisdag

Yeesbox, detta har vatt en trevlig och bra dag =)
De kunde jag inte tro där jag stog på bussen och mådde överkasst och fick gå av för att inte spy haha.
Sen kom jag till historian och fick se att Sara va där, de va mucho brao, eftersom jag hade känslan av att hon inte skulle vara där. Så tack tack Affebaffe =P
Slutade sen kvart i elva. Härligt värre!  Alltså vill jag passa på att tacka dedära politekerna som skulle komma till vår skola idag, vad de skulle göra där blev jag inte riktigt klok på, men tack vare dem så slapp vi största delen av den värsta skoldagen.Treeevlans!
Sen blev de en runda hem till Anton och käka Konsums godaste bullar, kolla några gamla Eva och Adam avsnitten och sova ett tag.
Oooch sen tog jag mig i kragen och bestämde att nu får de va slut på latandet från träningen,
Så jag tränade, och ja, jo de kändes braaooo =) !

Emelie (och Lii, men du läser ändå inte haha), jag lyssnar.. och jag gillar =P Lalalaaaa !

Oh imorrn börjar LOST... Späännande, fast på reklamen verkade de lite väl "andligt och gudigt",
men men, LOST e LOST, och LOST tycker jag e bra !

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja, det var ett bra tag sen nu... men förhoppningsvis ses vi redan imorgon :) jadu, det var en härlig promenix, kändes konstigt bara och gå där så där pigg och tänka " om en halv timmme är klockan 7 och 17" ;D jaa du, nu hoppas vi lördag blir lyckat :) pussinuss (tycker verkligen dem kan fixa en gästbok här ;)

Postat av: Emelie

Haha häärligt Lina =D Lalala! Carro jag håller med dig... en gästbok!!!

2007-02-28 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback