Sugit skit

Haha, ja här sitter då jag som en borttappad vante eller nått annat mindre trevligt.
Sara sitter med nått jädrans projekt, Lii & Emelie snackar om projektarbete med Gunnsan,
lite spänd på hur de går ;) de ser inte direkt så jävla glada ut iaf  hehe, och Carro e iväg på ärende.

Fyy vad jag e trött på skolan och alla jädrans projekt och grajer som man ska fixa och hålla
på med. För tillfället ska jag komma på en egen Multimöbel och jag känner mig inte direkt 
på nått inspirerande och kreativt humör aaaalls. Jag har halv ont i huvudet och vill hem !
Men ickesanicke än kan jag inte gå hem.
Jag har iaf fixat mig lite sovmorgon på fredag, vilket jag e myyycket nöjd med :) Slipper dra mig
upp tiiidigt på morgonen för att ha skithistoria, slipper desutom ett av fetehålen :) Härligt värre.

Åsså e de ju tänkt att träna sen, får se hur de blir me de, jag börjar känna att jag slöar till mig
med de haha. Och inte kommer de bli bättre när Carro drar sig iväg 2½ vecka heller ;)
Aja, en given dag att träna e iaf torsdagar, så vafan de ordnar sig nog med det !

PÅ TORSDAG ÄR DET FYRA MÅNADER TILL STUUUDENTAAAS !!

Tjiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback