Som de kan va

Hooolabanddoola, va de e satans skönt med en söndag där man vet att man
inte har en skolvecka framför sig, härligt värre :) 

Trots det har helgen som vanligt gått fort, inte för att jag hade väntat mig något annat :P
Jag har dock inte gjort nått spec, igår var det iaf Melodifestivalen, och igår var vi på kalas,
och eftersom vi var på kalas och det var Melodifestivalen skulle vi ju då ha de trevligt och kolla på de, meeen efter någon minut la TV-bilden av, så tjii fick vi och fick sitta och titta i taket, på golvet, på varandra och sist men inte minst på en svart TV skärm samtidigt som vi lyssna haha..aja nu fick jag känna på hur det var förr iaf.

Troo de eller ej, men nu e vår käre dator frisk och kry igen efter att ha varit sjukskriven i en vecka. Doock innebar denhär dumma sjudomen att allt på datorn försvann, de suger för mina bilder
och min musik  :`( !

Gasch vad jag ibland saknar en "sak" som inte längre finns in meine liv, de som för nått år sen var så jädrans självklart skulle finnas livet ut, tillsammans.
Men tiden går och saker förändras, de e ta mig fan den enda anledningen jag har till det. Sjukt.
Hade någon sagt att de skulle vara som det är nu för några år sen skulle jag antagligen skrattat dem rakt upp i ansiktet och sagt att så skulle de aldrig kunna bli.
Men nu är det som det är, och jag saknar det, vet dock inte om det är personligen , minnena, eller att jag vill ha något liknanande och allt vad det innebär.
Tror dock att de har gått för lång tid, och att saker är allt för olika för att de ska kunna bli som de var.
illa .
Vår
Tjiingeling

Nu vill jag slååå på nått :(
Förövrigt så köpte jag en trisslott i veckan, de två första jag skrapa fram var en miljon, min puls öka.
Men tro fan att jag van nått :(

Kanske ska avsluta med nått posetivt i detta tråkiga: När jag och Anton var ute och gick en runda idag så var det vaaarmt. Det var vår feeling på det, och tro mig jag gilla det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback